Túl magasak a díjak?

"Fizetem és még emelkedik is! Ha akarom, ha nem!
Csak biztos lehetnék benne, hogy van értelme, mert megéri!
Csak tudnám, hogy a végén elégedett leszek-e vele!”

MIT MOND ERRE A MONLIFE?

"Magára ismert az előző kérdéseből ? Ön is becsülettel gyűjtögetett hosszú éveken át, de elbizonytalanodott, hogy van-e értelme?
Kétségei vannak, hogy megkapja-e a várva-várt összeget?

A legtöbb félreértést az okozza, hogy nem vették figyelembe az Ön valódi céljait és lehetőségeit.
Ha meg akar róla győződni, hogy takarékossága most mennyit ér, kérje díjmentes szakértői véleményünket.
Önnek nem kell utána járni, csak egy telefonszámot hívni.


SZERETNÉ PONTOSAN ISMERNI JELENLEGI SZERZŐDÉSE TARTALMÁT?
HÍVJON ÉS SZAKÉRTŐNK MINDENT ELMAGYARÁZ!

MI FOG TÖRTÉNNI?

  1. Lépés - Ügyfélkapcsolati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
  2. Lépés - Szakértőnk díjmentesen kiszáll, megbeszélik az Ön nézeteit a várható nyugdíjhelyzettel, vagy egyéb távlati céljaival kapcsolatban.
    Amennyiben van nyugdíj céllal megkötött szerződés a családban, azt megtekinti.
  3. Lépés - Irodánk analizálja a szerződéseket és csatolt dokumentumokat, összeveti az Ön eredeti szándékával, elérni kívánt céljával.
    Fontos kérdés például, hogy a szerződés valóban nyugdíj célra való-e, amelyre megkötötték.
    /pld. A lejárati életbiztosítás például nem nyugdíjra való és így tovább./
  4. Lépés - Diagrammal alátámasztott javaslatot teszünk Önnek. Szakértőnk díjmentes szóbeli tanácsadást is nyújt.
  5. Lépés - A választott megoldás gyakorlati megvalósítását, ügyintézését elvégezzük.
  6. Lépés - A további években rendszeres ügyfélszolgálattal és tanácsadással, igény szerint folyamatos befektetés-kezeléssel, ügyintézéssel és díjmentes érdekképviselettel kísérjük Önt.

KÉRDEZZEN BÁRTRAN!
ÍRJON NEKÜNK, VAGY HAGYJA MEG TELEFONSZÁMÁT!

András története:

„Belföldön dolgozom egy fuvarozó cégnél. Sofőrként, minden nap fix útvonalon megyek, árut szállítok egy bizonyos megrendelőnek.

Egyszerű embernek tartom magam, szeretem az egyértelmű dolgokat, amiben nincs csavar, se átverés. Az egész életem ilyen.
Agglegény vagyok, ahogy mondani szokták: „se kutyám, se macskám”. Pár éve megkeresett az egyik barátom, akkoriban kezdett bele valami pénzügyi bizniszbe. Életbiztosításokat adott el.
Kötöttem vele egy ilyet biztosítást. A nővérem fia a kedvezményezett, szeretnék hagyni rá valamicskét, ha nekem esetleg menni kell.

Na ezt az életbiztosításomat, már hatodik éve fizetem, csak fizetem és fizetem.
A csekk jön, minden évben jóval magasabb összegről mint előzőleg.
Ez valahogy nekem nem szimpatikus. Tudom, hogy mennyit áldozhatok gond nélkül az unokaöcsém javára, de arról nem volt szó hogy már a háromszorosa a havi díj az eredetinek. Ennyit én nem akartam fizetni. A díj meg tovább emelkedik, pedig sosem kértem.

Jó lenne végre tisztán látni, mire is vállaltam kötelezettséget és mi lesz ebből az unokaöcsémnek. Egyáltalán, meg kell-e ahhoz halnom, hogy ez a pénz hozzáférhető legyen ? Mi van, ha hamarabb szeretném segíteni a kölyköt?

Az interneten megláttam a MonLife hirdetését, írtam nekik, és visszahívtak.
Jött egy szakértő és elmagyarázta a helyzetet. Újra átgondoltam az egészet. Megoldható ez az életbiztosítás egy baráti összegből is. Elcsodálkoztam, hogy mennyivel jobban jövök ki a dologból, a szükséges változtatások után. Ez már teljesen megfelel a pénztárcámnak és végre értem azt is, mit miért fizetek.”

tul_magasak_a_dijak

HÍVJON, SEGÍTÜNK!
+36 70 944 9424

HAGYJA MEG NEVÉT, TELEFONSZÁMÁT! VISSZAHÍVJUK!

  • Egy munkanapon belül keresni fogjuk.