Kötelező rossz, vagy van jó is?

"A kötelező biztosítást  fizetni kötelező, mint a neve is mutatja. Ez így  rendben is van, ha meg kell kötni, hát kell.
Igen ám, kell, de kivel ? Melyik társaság mellett döntsek ? Mindenki a legjobb arcát mutatja, a reklámok lenyűgöznek.
Aztán rájövök, hogy a társaságok  csak megkötni szeretik, ha gond van, senki sem segít.

Szeretnék jót, olcsón, képviselve az érdekeimet, Na de hol találom meg mindezt.

MIT MOND ERRE A MONLIFE?

"Ha a MonLife áll Ön mögött, ezeket a kérdéseket fel sem kell tennie !
Mielőtt Ön kötelező biztosítást köt, alaposan nézzük meg, hogy hol és hogy mennyibe kerül. Egyáltalán mit ajánl cserébe az Ön pénzéért?

Tisztában van-e azzal, hogy a jelenlegi kötelezője mekkora díjért, milyen szolgáltatást nyújt?
A legtöbb félreértést az okozza, hogy nem vették figyelembe az Ön valós igényeit

Meglévő kötelező biztosítását és – ha van – akkor a CASCO-ját is díjtalanul megvizsgáljuk, elemezzük.
Kárigény esetén segítünk az ügyintézésben. Önnek nem kell utána járni, csak egy telefonszámot hívni.


SZERETNÉ PONTOSAN ISMERNI JELENLEGI SZERZŐDÉSE TARTALMÁT?
HÍVJON ÉS SZAKÉRTŐNK MINDENT ELMAGYARÁZ!

MI FOG TÖRTÉNNI?

  1. Lépés - Ügyfélkapcsolati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
  2. Lépés - Szakértőnk díjmentesen kiszáll és megvizsgálja az Ön kötelező biztosítását és CASCO-ját.
  3. Lépés - Irodánk analizálja a szerződéseket és csatolt dokumentumokat, összeveti az Ön eredeti szándékával.
  4. Lépés - Diagrammal alátámasztott javaslatot teszünk Önnek. Szakértőnk díjmentes szóbeli tanácsadást is nyújt.
  5. Lépés - A választott megoldás gyakorlati megvalósítását, ügyintézését elvégezzük.
  6. Lépés - A további években rendszeres ügyfélszolgálattal és tanácsadással, igény szerint folyamatos befektetés-kezeléssel, ügyintézéssel és díjmentes érdekképviselettel kísérjük Önt.

KÉRDEZZEN BÁRTRAN!
ÍRJON NEKÜNK, VAGY HAGYJA MEG TELEFONSZÁMÁT!

Balázs története:

„T. Balázs vagyok, ruhákat árulok vásárokon, piacokon. A Renault Master tényleg jó vétel volt. Igaz, hogy használt, de nem is vártam, hogy ilyen jól megy majd. Ez a kenyérkeresőm, ezért figyelnem kell rá.
Már az autókereskedésben ajánlották, hogy kössem meg helyben a kötelezőmet. Az időm kevés, a kötelező meg úgyis muszáj, hát ráálltam. Az egyik legolcsóbbat kötöttem, mutatták is a gépen, hogy más biztosítók mennyivel drágábbak.

Jó dolog keveset fizetni, elégedetten mentem haza. Arra persze ki gondol, hogy mi történik akkor, ha tényleg beüt valami baj.
A baj tényleg megtörtént, amikor egy faluban, a piactéren koccantunk. Tört a hátsó lámpa és az irányjelző, a sárvédő meg csúnyán behorpadt. Szerviz, idegesség, beszerzés, borravaló, kieső idő. Négy nap tiszta veszteség.

A számlákat meg hiába mutogattam a biztosítónál, kifizetni nem akarták. Újabb jegyzőkönyveket kértek és még részletesebb kimutatást a szerviztől. Az a pénz, amibe a javítás került, igenis jár nekem, nem értettem, hogy miért nem juthatok hozzá.

Egy kollégám szólt, hogy rossz helyen vagyok, neki a MonLife segített már ezen a területen.
Felhívtam a Call-centert, kézbe vették az ügyemet. Kiderült, hogy a szerződésemből a teljes javítási költség kihozható, csak utána kell járni.
Amit lehetett, azt valóban kiharcolták nekem. Egész halom olyan papírt segítettek elintézni, amivel én már nem tölthettem az időt. Ha legközelebb ilyen kár ér, tudom, hogy kit kell hívnom."

kotelezo_rossz_vagy_van_jo_is

HÍVJON, SEGÍTÜNK!
+36 70 944 9424

HAGYJA MEG NEVÉT, TELEFONSZÁMÁT! VISSZAHÍVJUK!

  • Egy munkanapon belül keresni fogjuk.