Károm lett, de mégsem kapok semmit?

"Betörtek, beáztunk, kitört az ablak, megrepedt a vízvezeték, áztunk, vacogtunk!

Bejelentettem a káromat, de csak a magyarázatot hallhattam, hogy miért nem, a szerződésben feltüntetett pénzt kapom.

Aki szerencsésebb, az egy töredék összeggel vigasztalódhat, aki pórul jár, az egy fillért sem lát.
Szóval hogy is van ez ?

MIT MOND ERRE A MONLIFE?

"Ha a MonLife áll Ön mögött, ez nem történhet meg.
Mielőtt Ön biztosítja értékeit, alaposan nézzük meg, hogy mit is szeretne!
Tisztában van-e azzal, hogy a jelenlegi szerződései mire nyújtanak védelmet?
A legtöbb félreértést az okozza, hogy nem vették figyelembe az Ön valós igényeit.

Ha már rendelkezik biztosítással, azt díjtalanul megvizsgáljuk, elemezzük, összevetjük az Ön jelenlegi elvárásaival.
Kárigény esetén segítünk az ügyintézésben. Önnek nem kell utána járni, csak egy telefonszámot hívni.


SZERETNÉ PONTOSAN ISMERNI JELENLEGI SZERZŐDÉSE TARTALMÁT?
HÍVJON ÉS SZAKÉRTŐNK MINDENT ELMAGYARÁZ!

MI FOG TÖRTÉNNI?

  1. Lépés - Ügyfélkapcsolati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
  2. Lépés - – Szakértőnk díjmentesen kiszáll és megvizsgálja rendelkezésre álló dokumentumokat /szerződéseket/.
  3. Lépés - Irodánk analizálja a szerződéseket és csatolt dokumentumokat, összeveti az Ön eredeti szándékával, elérni kívánt céljával.
  4. Lépés - Diagrammal alátámasztott javaslatot teszünk Önnek. Szakértőnk díjmentes szóbeli tanácsadást is nyújt.
  5. Lépés - A választott megoldás gyakorlati megvalósítását, ügyintézését elvégezzük.
  6. Lépés - A további években rendszeres ügyfélszolgálattal és tanácsadással, igény szerint folyamatos befektetés-kezeléssel, ügyintézéssel és díjmentes érdekképviselettel kísérjük Önt.

KÉRDEZZEN BÁRTRAN!
ÍRJON NEKÜNK, VAGY HAGYJA MEG TELEFONSZÁMÁT!

K. Istvánné Marika története:

„Egyedülálló anya vagyok. Válás után nekem maradt a ház, a férjem részét ki tudtam fizetni, mert segítettek a szüleim.
A férjem persze minden egyebet vitt, övé maradt a kocsi és a vállalkozás is. Szeretem ezt a házat, úgy érzem,ez az életünkben a biztos pont, a fészek.

Visszatértem a munkába, egy nagy cégnél vagyok, az igazgatási osztályon, titkárnő.
Sokat dolgozom, eleget keresek, hogy a kisfiamnak mindent biztosítsak. A váratlan kiadásokra azonban nem tudok felkészülni.

Féltem attól, hogy mi lesz, ha a házban valami nagyobb kár esik. Utánanéztem és kötöttem az interneten egy komolyabb biztosítást, ami sok mindenre védelmet ad. Aztán hatalmas csőtörésünk volt. Az udvar betonja alatt is szökött a víz, napokba telt, mire kiderült és a Vízművek intézkedett.
Bejelentettem a biztosítónál, kijött a kárszakértő, aki közölte, hogy ennyi és nem több. Erre azt mondtam neki, hogy ennyiből még a csövet sem tudom kicseréltetni. Az elfolyt vízzel meg éppen nem tudok mit kezdeni, állítólag még azt is rajtam fogják követelni.
Erre a vállát vonogatta, hogy ez van, fogadjam el.

A bátyámnak panaszkodtam, ő tanácsolta, hogy hívjam fel a MonLife Érdekképviseletet, neki már segítettek, nem is olyan régen.
Így én is vettem a telefont. Kiderült, hogy a szerződésemből jóval magasabb összeg is kihozható, csak utána kell járni.
Amit lehetett, azt valóban kiharcolták nekem. Egész halom olyan papírt segítettek elintézni, amiről nekem fogalmam sem volt. Most már tudom, hogy kit kell hívnom, ha magamnak akarok védelmet és nem a biztosítónak.

karom_lett_de_megsem_kapok_semmit

HÍVJON, SEGÍTÜNK!
+36 70 944 9424

HAGYJA MEG NEVÉT, TELEFONSZÁMÁT! VISSZAHÍVJUK!

  • Egy munkanapon belül keresni fogjuk.