Főoldal » Ezüst ügyfélkártya » Kárigény bejelentés

Kárigény bejelentés

Kárigény bejelentés

Itt aztán tényleg a legtalálóbb az autós példa!

  • Tudjuk azt, hogy nem elés az a „sokk”, ami akkor ér, ha összetörik az autó,
  • /mindegy, hogy ki okozta, az ijedtség azonos/.
  • Ez az a helyzet, amikor kimegy a fejünkből, hogy hol és hogyan kell a kárt szakszerűen bejelentenünk.

Akkor már késő, amikor pár százezer forint és jó adag idegesség bánja kövezkező napokban, hetekben, esetleg hónapokban is. A szakszerű kárbejelentés nem csupán az autónknál fontos.
Bármely káreseménynél csak egy telefon és segítünk, hogy a rendbehozhatatlannak vélt problémákat is valahogy megoldjuk.

KÁRTYAIGÉNYLÉS /Díjtalan/:

Hagyja meg nevét, telefonszámát! Visszahívjuk!

  • Szeretném megkapni a VIP értesítéseket: