Fizetném én, de jobb lenne kevesebbet!

"Tudom, hogy ha már egyszer felvettük, akkor vissza is kell fizetnünk.

Egy dolog van azonban, amitől nagyon nehéz! Arról nem volt szó az elején, hogy háromszorosára nő a törlesztés összege!

Már a dupláját kifizettük annak, amit adtak, de még csak a kamatokat rendeztük belőle. Meddig bírjuk még?
Alacsonyabb részletet szeretnék, még az sem baj, ha tovább tart! járt, de épp hogy jutott, vagy elutasítottak.

MIT MOND ERRE A MONLIFE?

"Ha a MonLife áll Ön mögött, nem fulladhat bele a .törlesztőrészletekbe!
Gondoljuk át együtt, hogy mi az, amit jelenleg gond nélkül  tud vállalni!

A legtöbb nehézséget az úgynevezett „Jó adósoknál” is az okozza, hogy a törlesztőrészletek „elszabadultak” és a jelenlegi körülményekkel nem egyeztethetőek össze.

Senkinek sem érdeke, hogy Önnek a törlesztés hatalmas problémákat okozzon.
Segítünk az ügyintézésben. Önnek nem kell utána járni, csak egy telefonszámot hívni.


SZERETNÉ PONTOSAN ISMERNI JELENLEGI SZERZŐDÉSE TARTALMÁT?
HÍVJON ÉS SZAKÉRTŐNK MINDENT ELMAGYARÁZ!

MI FOG TÖRTÉNNI?

  1. Lépés - Ügyfélkapcsolati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
  2. Lépés - Szakértőnk díjmentesen kiszáll és megvizsgálja az Önt terhelő hitel főbb jellemzőit és az a gond nélkül vállalható törlesztő-részlet nagyságát.
  3. Lépés - Irodánk analizálja a rendelkezésre álló hitelszerződést és összeveti az Ön törlesztési- igényével. Megkeressük azon megoldásokat, ahol az igény és a választható hitelrendezés módja találkozik.
  4. Lépés - Ismertetjük a lehetséges lépéseket /beadványok, kérelmek, levelezés, stb./
    Szakértőnk díjmentes szóbeli tanácsadást is nyújt, irodánk segít az ügyintézésben
  5. Lépés - A  hitelkamat növekedése így megállítható, egyösszegű törlesztés, avagy részletfizetés konstrukció is lehetséges, igény szerint.
  6. Lépés - Mi nem hagyjuk el Önt! A kedvezőbb hitelrendezés alatt és után ügyfélszolgálattal, tanácsadással, ügyintézéssel és díjmentes érdekképviselettel kísérjük Önt.

KÉRDEZZEN BÁRTRAN!
ÍRJON NEKÜNK, VAGY HAGYJA MEG TELEFONSZÁMÁT!

Mónika története:

T. Mónika vagyok. A férjemmel együtt egy kisvállalkozást vezetünk most mát több mint 10 éve. Vettünk egy szép családi házat, még svájci frankos hitellel, amit azóta már sikerült forintosítani, és még a törlesztővel is elbírtunk.

Viszont kiderült bővül a család, gyermeket várok, így ki is esek a munkából, és kevesebb pénz is jön majd be. A kiadások pedig nőnek majd. Pont a megoldás keresgéltük, mikor nyár elején unokahúgomék jöttek látogatóba.

Kriszta mondta el, hogy nekik is gondjuk támadt, és a MonLife által kínált megoldással
kevesebbet, és rövidebb ideig is kell fizetni. Kaptunk is az alkalmon, és már hívtuk is a MonLife-ot.

Most jó pár évvel rövidebb ideig, és nem kevés pénzzel kevesebbet is kell fizetni. Ez kinek nem jó? A könyvelőnk elkérte már a számukat. Párom nevében is nagy köszönet!

 

mother-1245764_1280

HÍVJON, SEGÍTÜNK!
+36 70 944 9424

HAGYJA MEG NEVÉT, TELEFONSZÁMÁT! VISSZAHÍVJUK!

  • Egy munkanapon belül keresni fogjuk.