Biztos, hogy ilyet akartam?

"A nyugdíjamról akartam gondoskodni, hát kötöttem valamit. Jó lenne tudnom, hogy pontosan mit!
Mindig az az érzésem, hogy igazából nem is az én célom volt, csak eladták nekem.

Csak biztos lehetnék benne, hogy van értelme, hogy ebből futja majd megfelelő nyugdíjra! Csak tudnám, hogy idős koromra lesz-e belőle elég pénzem!

Lehet, hogy fölöslegesen fizetem, de felmondani sem merem.
Biztosra veszem, hogy csak veszítenék rajta, ha felmondanám. Mit tegyek?

MIT MOND ERRE A MONLIFE?

"Magára ismert az előző kérdéseből?
Ön is becsülettel gyűjtöget már hosszú évek óta, célja az elégedett időskor, megfelelő nyugdíjjal?  Kétségei vannak, hogy megkapja-e a várva-várt összeget?

Tudja-e például, hogy a nyugdíjcélú megtakarításokhoz az állam most 20%-os éves támogatást is ad?

A legtöbb félreértést az okozza, hogy senki sem tájékoztatja Önt, sosem veszik figyelembe az Ön valódi céljait és lehetőségeit.

Ha meg akar róla győződni, hogy nyugdíj célú takarékossága most mennyit ér, kérje díjmentes szakértői véleményünket!
Önnek nem kell utána járni, csak egy telefonszámot hívni.


SZERETNÉ PONTOSAN ISMERNI JELENLEGI SZERZŐDÉSE TARTALMÁT?
HÍVJON ÉS SZAKÉRTŐNK MINDENT ELMAGYARÁZ!

MI FOG TÖRTÉNNI?

  1. Lépés - Ügyfélkapcsolati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
  2. Lépés - Szakértőnk díjmentesen kiszáll, megbeszélik az Ön nézeteit a várható nyugdíjhelyzettel, vagy egyéb távlati céljaival kapcsolatban.
    Munkatársunk megtekinti a befektetési, vagy nyugdíj céllal megkötött szerződéseket. Rövid, előzetes magyarázatot ad a szerződések tartalmáról..
  3. Lépés - Irodánk analizálja a szerződéseket és csatolt dokumentumokat, összeveti az Ön eredeti szándékával, elérni kívánt céljával.
    Fontos kérdés például, hogy a szerződés valóban alkalmas-e arra a célra, amelyre megkötötték.  /pld. A lejárati életbiztosítás például nem nyugdíjra való és így tovább./
  4. Lépés - Diagrammal alátámasztott javaslatot teszünk Önnek. Szakértőnk díjmentes szóbeli tanácsadást is nyújt.
  5. Lépés - A választott megoldás gyakorlati megvalósítását, ügyintézését elvégezzük.
  6. Lépés - A további években rendszeres ügyfélszolgálattal és tanácsadással, igény szerint folyamatos befektetés-kezeléssel, ügyintézéssel és díjmentes érdekképviselettel kísérjük Önt.

KÉRDEZZEN BÁRTRAN!
ÍRJON NEKÜNK, VAGY HAGYJA MEG TELEFONSZÁMÁT!

Cecilia és Péter története:

"Feleségemmel Ceciliával és két középiskolás fiunkkal élünk egy kétszintes kertvárosi házban.
Amikor a kisebbik nyolcadikba ment, akkor gondoltunk először a nyugdíjas éveinkre.

Ez akkor történt, amikor jött egy snájdig, behízelgő modorú kis bróker és ajánlott egy úgynevezett lejárati életbiztosítást.
Azaz nem egyet, hanem kettőt. Egyet Cilinek, egyet nekem. Örültünk, mert majd lejáratkor fizet, addig pedig életbiztosítás. Havonta befizetünk 25-25.000.- forintot.

Csak azt nem tudtuk, hogy ebben a labilis gazdasági helyzetben mennyit fogunk „bukni” rajta.
Hiszen az értékét nem őrzi meg, de legalább nem sokat veszítünk vele. Persze lejárat után még be kell tennünk egy bankba, mert hamarabb jár le, mint a nyugdíjkorhatár. Szerettünk volna meggyőződni arról, hogy nyugdíj-célra félretett pénzünk nyugodt és kiegyensúlyozott idős éveket biztosít számunkra.

Egy este a társaságból egy barátunk a MonLife Érdekképviseletet ajánlotta.
Kértünk tőlük egy díjmentes analízist. Az analízisből kiderült, hogy mindkét biztosításunk teljességgel alkalmatlan nyugdíjcélú megtakarításra. Kérésünkre átalakították a jelenlegi megtakarításunkat olyan formátumra, amely hozamot hoz, és még 20% nyugdíjcélú állami adótámogatás is jár hozzá.
Így veszteség helyett nyugdíj-célú befizetéseink 25-28 % -kal megnövekedve várják, hogy nyugdíjba menjünk.”

biztos_hogyezt_akartam

HÍVJON, SEGÍTÜNK!
+36 70 944 9424

HAGYJA MEG NEVÉT, TELEFONSZÁMÁT! VISSZAHÍVJUK!

  • Egy munkanapon belül keresni fogjuk.