A madár sem jár erre?

"Amikor aláírásra került a sor, ígértek fűt-fát.
Az ígéret ellenére a szerződésem ügyében évek óta felém sem nézett senki.

Új lehetőség, bővülő szolgáltatások, kedvezmények?
Talán, majd megtudom, ha magam telefonálok utána, vagy kilincselek, sorban állok az ügyfélszolgálatoknál.

Igaz a mondás: Magad, uram, ha szolgád /azaz megfelelő biztosítási képviselőd/ nincs.

MIT MOND ERRE A MONLIFE?

"Ha a MonLife áll Ön mögött, ez nem történhet meg.
Mielőtt Ön bármilyen szerződést aláír, alaposan nézzük meg, hogy mit szeretne elérni azzal a szerződéssel!

Tisztában van-e azzal, hogy a jelenlegi szerződései mit nyújtanak Önnek, és főleg, hogy milyen feltételekkel?
A legtöbb félreértést az okozza, hogy annál a bizonyos aláírásnál senki sem vette figyelembe az Ön valós elvárásait.

Ha már rendelkezik bármilyen szerződéssel, biztosítással, azt díjtalanul megvizsgáljuk, elemezzük, összevetjük az Ön jelenlegi igényeivel.
Segítünk az ügyintézésben is. Önnek nem kell utána járni, csak egy telefonszámot hívni.


SZERETNÉ PONTOSAN ISMERNI JELENLEGI SZERZŐDÉSE TARTALMÁT?
HÍVJON ÉS SZAKÉRTŐNK MINDENT ELMAGYARÁZ!

MI FOG TÖRTÉNNI?

  1. Lépés - Ügyfélkapcsolati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
  2. Lépés - Szakértőnk díjmentesen kiszáll, megbeszélik az Ön elvárásait, igényeit, céljait.
    Munkatársunk megtekinti a befektetési, vagy biztosítási céllal megkötött szerződéseket. Rövid, előzetes magyarázatot ad a szerződések tartalmáról.
  3. Lépés - Irodánk analizálja a szerződéseket és csatolt dokumentumokat, összeveti az Ön eredeti szándékával.
    Fontos kérdés például, hogy a szerződés valóban alkalmas-e arra a célra, amelyre megkötötték.  /pld. A lejárati életbiztosítás például nem nyugdíjra való és így tovább./
  4. Lépés - Diagrammal alátámasztott javaslatot teszünk Önnek. Szakértőnk díjmentes szóbeli tanácsadást is nyújt.
  5. Lépés - A választott megoldás gyakorlati megvalósítását, ügyintézését elvégezzük.
  6. Lépés - A további években rendszeres ügyfélszolgálattal és tanácsadással, igény szerint folyamatos befektetés-kezeléssel, ügyintézéssel és díjmentes érdekképviselettel kísérjük Önt.

KÉRDEZZEN BÁRTRAN!
ÍRJON NEKÜNK, VAGY HAGYJA MEG TELEFONSZÁMÁT!

M. Andor története:

„Már több, mint 6 éve annak, hogy ajánlottak egy megtakarítást, amit meg is kötöttem.
Minden megfelelt benne, az éves díj tarthatónak látszott, a futamidőt sem sokalltam. Csábítóan magas hozamot ígértek, ez is nagyon tetszett.

Eleinte nagyon elégedett voltam a dologgal, növekedésre számítottam, meg arra, hogy évente – ahogy megígérte – jön a képviselő és tájékoztat.
Na azóta, amióta aláírtam, egy fia képviselőt nem láttam. Bezzeg, amíg meg nem kötöttem, napjában kétszer is felhívott a biztosítótól a fiatalember. Még a hogylétemről is érdeklődött. Egy kicsit viccesnek is találtam.

Aztán elment a kedvem a nevetéstől. Szeretek tájékozódni a dolgaimról, pontosan tudni, hogy mi van a pénzemmel, mennyit hoz. Az elmúlt 3 évben már nagyon megcsappant az összeg, amit a kimutatásban láttam. Kerestem a névjegyen látható elérhetőséget, már régen nem létezik, a telefonszámot egy bölcsődében használják. Hívogattam a biztosító a call-centerét, géphangokba akadtam, félóra múltán sem jutottam semmire.

Egy hónapja jutottam hozzá az információhoz, hogy mivel foglalkozik a Monlife Érdekképviselet.
Ez a call-center azonnal a rendelkezésemre ált, rövid időn belül küldte is az illetékes szakértőt, aki személyesen felkeresett.
Mindent felkutattak a szerződésemmel kapcsolatban.
Gondoskodtak róla, hogy a szerződésemben elhelyezett, csúnyán „lesoványodott” pénz ismét biztonságos alapokba kerüljön, így – ha szerényen is – de újra növekedni kezdjen. Ez a szerződésem azóta köszöni jól van, és született mellé egy másik is.
Új célokhoz egy új befektetés, amelyről biztosan tudhatom, hogy a régivel együtt mindig gondját viselik.

a_madar_sem_jar_erre

HÍVJON, SEGÍTÜNK!
+36 70 944 9424

HAGYJA MEG NEVÉT, TELEFONSZÁMÁT! VISSZAHÍVJUK!

  • Egy munkanapon belül keresni fogjuk.